V období od 11.04.2024 do 28.04.2024 nás prosím kontaktujte na telefónom čísle +421 911 907 373

  • Ako najrýchlejšie získam prácu?

    Pri každej pracovnej ponuke sú podmienky aj požiadavky. Klient si musí sam rozhodnúť, či je daná ponuka pre neho prijateľná.

    Najrýchlejší spôsob je reagovať na ponuku pri konkrétnej ponuke. Ďalšia možnosť je kontaktovať nás telefonicky, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. alebo prostredníctvom kontaktného formulára.

  • Je potrebné osobné stretnutie pred nástupom?

    Áno. Je to dôležité aj pre klienta aj pre nás. Klient by mal vedieť pre koho pracuje a opačne. Osobne stretnutia robíme vo väčšine prípadov v deň cestovania na ubytovanie, deň pred nástupom do prace, samozrejme po vybavení potrebných krokov k nástupu telefonickou alebo mailovou formou.
  • Aké dokumenty potrebujem pred nástupom?

    Životopis odkaz TU

    Elektrikári vyhlášky, zvárači certifikáty

    SZČO – živnostenský list, EU kartička poistenca, formulár A1

    Zamestnanec – nie sú potrebne konkrétne dokumenty, všetko vybavíme my.

  • Ako je to cestovnými nákladmi?

    SZCO – cestovne naklady si zivnostnici hradia sami, ubytovanie zabezpecujeme a plne hradime my.

    Zamestnanec – cestovne naklady zo Slovenska do krajiny, kde bude klient pracovat, si hradi sam, v krajine prace prispievame na cestovne ubytovanie – praca.

  • Ako je to s ubytovaním?

    Ubytovanie pre klientov zabezpecujeme a v plnej vyske hradime my. Klient dostane pred nastupom adresu ubytovania a telefonicky kontakt na majitela.
  • Ako je to s nemčinou?

    Vo vacsine pripadov nastupuju klienti v partiach, vtedy je potrebne, aby sa aspon jeden z partie vedel dohovorit nemecky aspon na urovni B1 (mierne pokrocily). Ak by nastupoval jednotlivec, musi ovladat nemecky jazyk.
  • Ako je to s pracovnými turnusmi?

    Zvycajne sa na turnusoch dohodne klient priamo v praci s veducim pracovnikom. Obvykle sa chodi domov po 3 odpracovanych tyzdnoch na jeden tyzden. Rozdiel je ak ide o SZCO a zamestnacov. SZCO si mozu sami stanovit turnusy, zamestnaci sa musia prisposobit pracovnej zmluve, podmienkam zamestnavatela, volno si cerpaju bud ako dovolenku alebo z nadcasovych hodin. Vzdy je to vsak na vzajomnej dohode.
  • Aká a kedy bude moja odmena / plat?

    SZCO fakturuje odmenu po dvoch tyzdnoch na zaklade odpracovanych hodin, splatnost faktury je 14 pracovnych dni. Zamestnanci maju vyplatny termin v pracovnej zmluve, je to do 15. dna nasledujuceho mesiaca. V prvom mesiaci je moznost zalohy po dohode.

    Hodinova odmena / plat je uvedeny vzdy v zmluve o dielo / pracovnej zmluve, je to podla pracovnej pozicie, skusenosti, praxe atd.

  •  

Ďalšie informácie ako je napríklad náradie, pracovná doba, pracovne oblečenie, vzdialenosť ubytovania od prace, materiál, kontaktne osoby, ako dlho bude práca atď. budú klientom zodpovedane pred nástupom vždy v plnom rozsahu.

 

Zavolajte nám (9.00 - 17.00 Hod.)
+421 901 704 111
info@wpmeu.sk
Brnianska 2, Trenčín, SK